Portal za podporo uporabnikom

Na voljo je novi spletni portal za podporo uporabnikom naših storitev in produktov.

 

Odlična podpora za vaše brezskrbno poslovanje

V podjetju Visit d.o.o. se nenehno trudimo, da našim strankam nudimo najboljše možne storitve in podporo. Z veseljem vam sporočamo, da je od zdaj naprej na voljo uporaba našega Help Desk-a za podporo našim storitvam in produktom.

Uporabniški portal

Preko spletnega portala uporabnikom naših produktov in storitev nudimo strokovno podporo delovanju njihovega EDI sistema. Portal lahko uporabljate za:

  • Prijavo težav
  • Pomoč
  • Nasvete
  • Pregled zahtevkov

Najugodnejša rešitev

Dostop do portala je omogočen uporabnikom, ki imajo z našim podjetjem sklenjeno pogodbo o vzdrževanju EDI sistema in so že registrirani. Na ta način imajo zagotovljeno neomejeno uporabo portala po fiksnih stroških, ki so opredeljeni v omenjeni pogodbi. 

Kako postati registriran uporabnik

Za uporabo portala morate imeti sklenjeno pogodbo o vzdrževanju na podlagi katere vas registriramo in vam na vaš e-naslov pošljemo povabilo, da si ustvarite svoj račun in se prijavite na uporabniški portal.

Želimo vam veliko zadovoljstva z uporabo našega novega Help Desk-a in vas lepo pozdravljamo,
Ekipa Visit podpore


Imate dodatna vprašanja?

Pokličite nas ali pa nam pošljite elektronsko sporočilo