Portal za podporo uporabnikom
Na voljo je novi spletni portal za podporo uporabnikom naših storitev in produktov.
Odlična podpora za vaše brezskrbno poslovanje
V podjetju Visit d.o.o. se nenehno trudimo, da našim strankam nudimo najboljše možne storitve in podporo. Z veseljem vam sporočamo, da je od zdaj naprej na voljo uporaba našega Help Desk-a za podporo našim storitvam in produktom.
Uporabniški portal
Preko spletnega portala uporabnikom naših produktov in storitev nudimo strokovno podporo delovanju njihovega EDI sistema. Portal lahko uporabljate za:
- Prijavo težav
- Pomoč
- Nasvete
- Pregled zahtevkov
Najugodnejša rešitev
Dostop do portala je omogočen uporabnikom, ki imajo z našim podjetjem sklenjeno pogodbo o vzdrževanju EDI sistema in so že registrirani. Na ta način imajo zagotovljeno neomejeno uporabo portala po fiksnih stroških, ki so opredeljeni v omenjeni pogodbi.
Kako postati registriran uporabnik
Za uporabo portala morate imeti sklenjeno pogodbo o vzdrževanju na podlagi katere vas registriramo in vam na vaš e-naslov pošljemo povabilo, da si ustvarite svoj račun in se prijavite na uporabniški portal.
Želimo vam veliko zadovoljstva z uporabo našega novega Help Desk-a in vas lepo pozdravljamo,
Ekipa Visit podpore