Produkti

DARWIN je popolna B2B rešitev za obdelavo naročil. Dobaviteljem omogoča sprejem elektronskih naročil, pripravo dobave in pošiljanje e-dokumentov (e-obvestil o najavi dobave ali ASN, e-računov) ter pripravo transportne dokumentacije (dobavnic, etiket, pakirnih list). Na voljo je tudi kot spletna aplikacija DARWIN Web.

Splošno

Darwin logo

Zasnovan posebej za mala in srednje velika podjetja

DARWIN uporabnike takoj in brez težav vključi v e-poslovanje z njihovimi kupci. Po potrebi ga preprosto povežete s svojimi obstoječimi aplikacijami in izmenjujete podatke s poslovnimi partnerji.

DARWIN je na voljo tudi kot spletna aplikacija. Za uporabo potrebujete samo povezavo v internet, za vse drugo pa poskrbimo mi. Za dodatne informacije preverite našo DARWIN Web EDI rešitev.

Vse kar potrebujete, da začnete z e-poslovanjem

  • Podpora EDI sporočil (naročila, napovedi, računi, ASNs, itd.)
  • Vgrajene OFTP2 komunikacije (ODETTE certificirano)
  • Prednastavljeni kupci (takojšen začetek e-poslovanja z vašimi kupci)
  • Tiskanje transportnih dokumentov, pakirnih etiket in poročil
  • Integracija EDI sporočil z vašim ERP sistemom

Glavne značilnosti

  • Večuporabniško okolje
  • Podpora v izbranem jeziku (tudi v slovenščini)
  • OFTP2, Odette certificirano
  • GS1 certificirano
  • Digitalna varnost
  • Omogočena verifikacija odpreme (podpira čitalnike črtne kode)
  • Omogočeno spreminjanje/prilagajanje poslovnih procesov
  • Avtomatična izdelava dokumentov
  • Na razpolago tudi WEB različica


Lastnosti

OFTP2 - ODETTE certificirano

DARWIN je v celoti skladen z OFTP2 specifikacijo. Prav tako je s strani ODETTE (Evropsko telo za EDI standarde) certificiran kot popolnoma združljiv in povezljiv z drugimi OFTP2 rešitvami, certificiranimi s strani ODETTE.

GS1 certificirano

DARWIN izpolnjuje GS1 zahteve za avtomatizirane aplikacije po principu »Od naročila do računa«. To vam omogoča, da se znebite papirnih nalogov, dobavnic in računov ter jih nadomestite z elektronskimi sporočili, ki ustrezajo sodobnim industrijskim standardom. 

Usklajenost

DARWIN omogoča poslovanje z različnimi poslovnimi partnerji. Kot enovit vmesnik za povezavo z vsemi vašimi partnerji zelo dobro nadomesti množico različnih aplikacij ali spletnih rešitev z različnimi vmesniki.

Prednastavljeni kupci

DARWIN  vsebuje množico vnaprej pripravljenih predlog ali vzorcev, ki ustrezajo poslovni praksi in zahtevam posameznih kupcev. Vsak vzorec vključuje znane kupčeve podatke: nabor uporabljanih sporočil, EDI kode, seznam tovarn, poslovna pravila itd. Teh podatkov pri uporabi DARWIN-a ni treba vnašati ročno.

Podpora v izbranem jeziku

Podpora in svetovanje sta vam vedno na voljo. Aplikacijo lahko prevedemo v uporabnikov jezik. Trenutno je DARWIN na voljo v več kot desetih jezikih, tudi v slovenščini.

Podpora standardom

DARWIN razume vse »jezike«, v katerih se izmenjujejo podatki (EDIFACT, VDA, ANSII X.12, itd). To pomeni, da se s tem problemom ne spopada vaša aplikacija. DARWIN ji naročila vedno predaja v enaki obliki, ne glede na to v kakšnem formatu jih prejme od vaših kupcev. Vmesnik je povsem enostaven in izredno prilagodljiv: za vsakega kupca lahko predpišete svojo povezovalno datoteko, ki vsebuje podatke, ki so povsem prilagojeni posameznemu kupcu.

Povezava z aplikacijami

DARWIN lahko izmenjuje svoje podatke z vašimi hišnimi aplikacijami. Po različnih komunikacijskih poteh sprejema e-naročila od vaših kupcev in jih shranjuje v svojo bazo podatkov. Povezavo predstavlja mehanizem, ki vašim hišnim aplikacijam in ERP sistemom omogoča uporabo podatkov iz DARWIN-ove baze.

Sistemske zahteve

Strojna oprema

  • 2 GHz ali hitrejši CPU
  • 1 GB RAM (priporočljivo 2 GB)
  • 2 GB ali več prostora na disku, odvisno od uporabe in hrambe podatkov.

Za komunikacijo je potrebna ena izmed spodaj naštetih zahtev:

  • Internetna povezava (za podporo AS2 ali FTP strežnika je potrebna stalna povezava s statičnim IP naslovom)
  • ISDN linija in ustrezna ISDN kartica/usmerjevalnik (skladno s CAPI 2)
  • X.25 linija in ustrezen usmerjevalnik (podpora za XOT)
  • Standardna telefonska linija (POTS) in klicni modem

Operacijski sistem

32-bitna ali 64-bitna različica:

  • Windows 7 / Windows Server 2008 R2
  • Windows 8 / Windows Server 2012
  • Windows 8.1 / Windows Server 2012 R2
  • Windows 10

Programska oprema

  • .NET Framework v4.5 (ni nameščeno z Darwin)
  • .NET Framework v3.5 SP1 (ni nameščeno z Darwin)
  • SQL Server 2012 (Express Edition po izbiri nameščen z Darwin)

DARWIN web

Darwin web logoNajpreprostejša oblika EDI je Web EDI. To je izmenjavanje podatkov prek spletnega brskalnika, ki je dosegljiv slehernemu uporabniku računalnika.
Web EDI prikaže vsebino »papirnatih« naročil na spletni strani in omogoča njihovo nadaljnje obdelovanje.

Prednosti za kupce (OEM)

Mnoga podjetja, ki želijo vpeljati EDI s svojimi dobavitelji, naletijo na niz težav, ki preprečujejo 100-odstotno vpeljavo EDI. Pogosto je izredno težko uvesti izmenjavanje poslovnih sporočil z desetinami ali stotinami dobaviteljev, upravljati povezave in pogosto prilagajati vaše EDI specifikacije.

DARWIN Web je sestavni del omrežja DINET; to je spletna rešitev Web EDI, ki vašim dobaviteljem omogoča stalen dostop do svojih naročil, ki jih preprosto pretvorijo v dobave in pošiljke. Izdelujejo izpise, transportne dokumente in transportne etikete, tudi elektronske dobavnice, ki opisujejo pošiljke. Za uporabo vam zadostujeta Internet in spletni brskalnik.
Naša rešitev Web EDI postane vaš glavni način za komunikacijo z vašimi dobavitelji. Vsak dobavitelj si lahko omisli obveščanje in prenašanje datotek na svoj računalnik.

  • Takojšnja 100-odstotna vpeljava EDI z vašimi dobavitelji
  • Po potrebi hitre prilagoditve in spremembe
  • Popolna podpora za celoten proces od naročanja do obračuna

Prednosti za dobavitelje

Z rešitvijo DARWIN Web EDI lahko nemudoma pričnete elektronsko izmenjavati sporočila z vsemi kupci na enak način. Za vsakega vašega kupca veljajo vgrajena pravila, ki ustrezajo posebnim poslovnim zahtevam posameznega izmed njih. Morebitne prilagoditve se dodajajo sproti ob spremembah EDI specifikacij kupcev.

  • Vzdrževana rešitev
  • Brez inštalacije in vzdrževanja programov
  • Vedno podprte zadnje EDI zahteve vašega kupca
  • E-obveščanje
  • PDF izpisi
  • Izdelava transportnih etiket
  • Izdelava elektronskih dobavnic – despatch advices (sporočil ASN)
  • Izdelava računov
  • Avtomatična priprava pakiranja 
  • En sam uporabniški vmesnik za delo z vsemi kupci
  • Nizka cena


DARWIN WEB

Imate dodatna vprašanja?

Pokličite nas ali pa nam pošljite elektronsko sporočilo